niedziela, 12 lutego 2012

Ciekawe wywiady z gwiazdami

 Dzień według Nathali
W wielkim skrócie-
 "Myślisz, że jesteś zajęty? Nathalii Ramos z Tajemnic domu Anubisa całkowicie nie można dorównać. Nat ma czas na wszystko.W ciągu dnia kręci nowe odcinki serialu, idzie do klasy college'u, uderza na fajnie wydarzenia na czerwonym dywanie i odrabia pracę domową. Jesteśmy wyczerpani gdy tylko o tym pomyślimy."

***

Mam dla Was jeszcze dwa ciekawe wywiady:

D=dziennikarka, N=Nathalia:

Nathalia Ramos cieszy się ogromnym sukcesem w popularnym serialu House of Anubis. Aktorka przebywa obecnie do stycznia 2012 r. w Liverpoolu, w trakcie robienia zdjęć do drugiej serii Tajemnic Domu Anubisa.


D: Jesteśmy obecnie na planie nowej serii House of Anubis, więc dla każdego, kto nie może tego jeszcze zobaczyć mogłabyś coś o tym powiedzieć?


N: Gram Ninę, Amerykankę, która przyjeżdża do angielskiej szkoły z internatem. Dzieją się tam bardzo dziwne rzeczy i zostaję wciągnięta w odkrywanie tajemnic domu. Znajduję przyjaciół, którzy wraz ze mną próbują odkryć  co się dzieje w najbliższym otoczeniu. W drugim sezonie, stawki są znacznie wyższe i tajemnice prowadzą jeszcze dalej - wszystko jest bardziej przyśpieszone, więc jest to bardziej ekscytujące, przygodowe i tajemnicze. Jestem bardzo podekscytowana jak to wszystko będzie.


D: Nasunęłaś mi kolejne pytanie, jesteś fotografowana w tej chwili do 2 sezonu, dzięki czemu możesz dać nam trochę wskazówek, czego możemy się spodziewać tym razem?


N: No, bez podania ich zbyt wielu (śmiech). Pod koniec ubiegłego sezonu Nina umieściła "Kielich Ankh" pod sceną i wszystko wyglądało jakby problem został rozwiązany, potem wróciła do szkoły i wszystko było normalnie. Ale to jest "House of Anubis" i nic nie jest normalne. Dowiaduję się, że muszę walczyć o swoje życie - w zeszłym sezonie walczyli przeciwko mnie nauczyciele, ale stawki są znacznie wyższe. Więc w 2 sezonie jest o wiele więcej tajemnic, przygód i dużo więcej do stracenia, więc Nina przeżywa to znacznie gorzej.


D: Ty wcieliłaś się doskonale w rolę Niny Martin we wszystkich sezonach. A może Niny życie jest podobne do twojego?


N: Na początku rzeczywiście miałam coś podobnego do Niny Martin, bo oboje przeżywaliśmy podobne doświadczenia, w zeszłym roku przeprowadziłam się do Anglii, byłam tu sama, musiałam poznać nowych przyjaciół - to samo przechodziłam, co Nina przechodzi w serialu. Tak naprawdę nie wiedziałam, że będę mogła się tak związać z tą rolą - że przyjadę i zamieszkam w tym kraju. W tym roku to jest jeszcze bardziej ekscytujące, ponieważ mam rozwijać się wraz z Niną - jestem zadowolona z pobytu z Anglii, chociaż to tak daleko od mojego domu. Więc naprawdę muszę wejść w jej skórę, ponieważ ona jest bardziej silniejsza, bardziej uparta chociaż w zeszłym roku była nieśmiała. Więc to było bardzo ciekawe dorastać razem z nią.


D: Serial robiony w Liverpool'u więc jakie są twoje pierwsze wrażenia?


N: To było wspaniałe doświadczenie, w zeszłym roku było bardzo trudno zdecydowanie, brakowało mi domu i czułam się obco. Ale teraz czuję się jakbym wróciła z całą obsadą i ekipą, która stała się moim domem.

***

- Nathalia jakie to uczucie usłyszeć wiadomość, że serial został przedłużony na drugi sezon?
- To fantastyczna wiadomość, że HOA odwołał się do tak wielu ludzi, a to oznacza, że mogę wrócić do pracy z obsadą, którą kocham , powiedziała Ramos.''...
Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz