niedziela, 12 lutego 2012

Wywiad z Aną

Mam dla Was fragment wywiadu z Aną , która mówi o dwunastu rzeczach o których mało kto wie...

  • Uwielbiam sztuki walki! Zaczęłam trenować podczas kręcenia "House of Anubis" i to się stało moim ulubionym hobby.
  • Jestem pół-pochodzenia hiszpanką, a hiszpański jest moim ojczystym językiem.
  • Uwielbiam podróże ... spędziłam całe lato na zwiedzaniu Azji (następny przystanek w Ameryce Łacińskiej!).
  • Mam obsesję na punkcie nauki języków obcych. Pracuję nad włoskim i francuskim.
  • Moimi ikonami stylu są Grace Kelly, Audrey Hepburn i Jane Birkin.
  • Kiedy miałam około 8 lat , kochałam ''Star Wars". Chciałam napisać skrypt do 'Star Wars' i powiedzieć, że wyślę je do George'a Lucasa.
  • Popieram akcję charytatywną Stop the Traffik! Sprawdźcie ją.
  • Chcę przeżyć w Nowym Jorku choć jeden dzień.
  • Moim ulubionym zespołem są The Beatles.
  • W wieku 6 lat zaczęłam grać w przedstawieniach szkolnych.
  • "To Beautiful Life" jest jednym z moich ulubionych filmów.
  • I całkowicie kocham Mulan, ona jest taka fajna! 
  • Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz