sobota, 10 marca 2012

Trochę 2-giego i 3-ego sezonu

Przygotowałam dla Was dużo materiałów dotyczących 2-giego sezonu i 3-go. Dzisiaj popołudniu idę na urodziny mojej koleżanki, więc nie wiem czy jeszcze dzisiaj dam radę zamieścić jakiegoś posta.
Wczoraj dużo czytałam o Het Huis Anubis (holenderska wersja House of Anubis), a wszyscy zapewne wiemy, że House of Anubis jest oparty na scenariuszu z Het Huis Anubis. A więc znalazłam streszczenie trzeciego,a nawet czwartego sezonu. Postaram się go przedstawić Wam jeszcze dzisiaj, ale nie mam stuprocentowej pewności, gdyż przetłumaczanie zajmuje wiele czasu i jest bardzo pracochłonne.
Mogę Wam powiedzieć tylko tyle, że w trzecim i czwartym sezonie do domu Anubisa dołączy wiele nowych postaci i fabuła będzie o wiele bardziej rozbudowana.
Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz