sobota, 5 maja 2012

Dwa artykuły + Dwa wywiady + Zdjęcia Nathalii z gwiazdą serialu iCarly

Artykuł o Nathalią;

Tłumaczenie; Nathalia Ramos założyła pomarańczowe spodnie i oddała się detalicznej terapii robiąc zakupy w Los Angeles w piątek po południu 27 kwietnia.

19-letnia aktorka ogłosiła niedawno na Twitterze, że nie powróci do Domu Anubisa, jeśli będzie trzeci sezon, jednocześnie uspokajając swoich fanów.

"Hej, ludzie, tak to prawda. Jeśli będzie 3 sezon HOA nie wrócę już do niego. Wszyscy wiecie, że szkoła jest dla mnie priorytetem i było mi naprawdę ciężko pogodzić się z tym wszystkim. Chcę bardzo podziękować Wam wszystkim za Wasze wsparcie. Nie wiem w jaki sposób mogę Wam udowodnić ile to dla mnie znaczy. Będę Was informować o wszystkich moich nowych projektach. Jestem bardzo podekscytowana tym, co przyjdzie, kocham was wszystkich! "Pisała.

Nathalia dodała: "Kochałam pracować z moją Anubisową rodziną. Życzę im wszystkiego najlepszego i mam nadzieję, że wrócą w 3 sezonie. Na pewno będę oglądać! "

Artykuł o obsadzie;

Wywiad z Nathalią;


Wywiad z Eugenem;


Nathalia z aktorem Pierson Fode gwiazdą serialu iCarly na plaży w Los Angeles.

Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz