niedziela, 6 maja 2012

Urodziny Any + "Kto to jest?"

Na początek przypominam, iż 8 maja (za dwa dni) Ana obchodzi swoje 20 urodziny !
Z tej okazji postaram się zrobić kolaż z jej najładniejszymi zdjęciami. Mam nadzieję, iż uda mi się dotrzymać tej obietnicy, ale nie jestem pewna, gdyż jutro z samego rana wyjeżdżam na zieloną szkołę, a aktualnie w mojej walizce nie ma nawet jednej rzeczy.

Postaram się szybko spakować i zrobić ten kolaż, a na razie mam dla Was bardzo ładną przeróbkę, zrobioną przez jakiegoś fana dla Any z okazji urodzin.


Mi się podoba. ;)

W tytule napisałam pytanie "Kto to jest?". Otóż ostatnio Brad dodał pewne zdjęcie i podpisał je : "Who is it ?", czyli "Kto to jest?".

Oto zdjęcie;


Niektórzy piszą, że jest to Victor, inni że to Eugene, a jeszcze inni że to sam Brad.

A Wy jak myślicie ? Ja sądzę iż jest to Eugene lub Burkely. No nic, możemy się tylko domyślać. ;)

Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz