niedziela, 6 maja 2012

Trzy prywatne zdjęcia + Dwie informacje



Alex, Tasie i Joey L na obiedzie ;)

Informacje;


To zdjęcie mnie zszokowało. Czy wiecie kto jest tym chłopakiem na zdjęciu ?... To Austin Dash !

Dla przypomnienia wstawiam pięć zdjęć Any i Austina;

Ana jest za tą blondynką





Co o tym myślicie ? Ja mam mieszane uczucia i myśli, ale wyróżniam dwie opcje: Albo są parą albo po prostu dobrymi przyjaciółmi. 

Druga informacja także związana jest z Aną.
Otóż przeglądając niedawno twittera w poszukiwaniu zdjęć i innych informacji, natknęłam się na coś co także mnie bardzo zdziwiło. Otóż w czasie oględzin profilu Any zobaczyłam, iż nie obserwuje ona profilu Nathalii Ramos ! Następnie weszłam na profil Nathalii i ona także nie obserwowała profilu Any. Trochę dziwne...
Co o tym wszystkim myślicie ?

Sibuna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz