niedziela, 22 kwietnia 2012

Prywatne zdjęcia + Sesja z Eugene Simonem + Zdjęcie z gazety + Atak na Brada

Prywatne zdjęcia;






Sesja Eugene Simona;







Zdjęcie z gazety;


Przetłumaczyłam tekst z tego artykułu.
"Zapytaliśmy aktorów z House of Anubis: Czego się boisz?

Nickelodeonowy dramat, tajemnice Domu Anubisa, czasami przeraża, więc wykopaliśmy prawdę o tym, czego obsada boi się w swoim prawdziwym życiu.!

Eugene Simon jako Jerome
Kiedyś bałem się filmu Jumanji i myślałem, że rośliny ożyją i zaciągną mnie do kuchni, aby mnie zjeść. Do dziś, kiedy idę po schodach, szybko biegnę na górę. To wciąż mnie przeraża.

 Nathalia Ramos jako Nina
Przeraża mnie stacja metra! Boję się, że tam wpadnę! Za każdym razem, gdy jestem tam, rozglądam się i myślę: "Jak ludzie mogą tam nie wpadać?"Cała sprawa sprawia, że czuję się dziwna.

Ana Mulvoy Ten jako Amber 
Kiedy jestem sama w domu i nagle coś usłyszę myślę: "O mój Boże ktoś jest w domu.! Zamierza mnie porwać!" Wstaję, sprawdzam to i wracam do swoich zajęc.

Burkely Duffield jako Eddie
Kiedy byłem dzieckiem chodziłem po lesie i podwórku, przewracałem skały, aby znaleźć jakieś robaki rzucić je w stronę mojej siostry i ją przestraszyć."

W tytule napisałam "Atak na Brada". Chodzi tutaj o pewien tweet, wstawiony przez jednego z antyfanów Brada na jego profilu na twitterze.

A tutaj screen;

Jak widać Brad nie przejmuje się tego typu uwagami.

Sibuna

2 komentarze:

  1. Taka sama motka na http://like-anubis.blogspot.com/ . NIe że coś reklamuje ale to dziwne ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wyjaśniam. Otóż jestem współwłaścicielką na obu z tych blogach. I często posty są niemal takie same lub nawet identyczne. ;>

    Carla

    OdpowiedzUsuń