poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Smutna informacja na temat kota Tasie + Piosenka + jedno ciekawe zdjęcie

Mój kot Buffy był najsłodszym i najpiękniejszym kotem, kocham go i będę bardzo za nim tęsknić.

Parę zdjęć;


***

Ostatnio na tym blogu znalazłam ciekawą piosenkę wymyśloną przez jednego z czytelników;

Oto ona;

I
Lata temu żyło małżeństwo Roberta i Louisy
Pozostawili po sobie skarby
Krzyż Ankh, Maskę Anubisa, Księgę Isis
Każde z nich jest wskazówką
Do kolejne zagadki
W czarnym ptaku – Korbierze,
w witrażu na strychu, gdzie promień słońca gładki
Odkrywa tajemnice małej Sary
I wskazuje drogę do skarbów
Egipskich bogów dary

Ref.
A potem nastały czasy internatu
Victor niczym wampir Nosferatu
Wiecznie młody, wiecznie żywy
I wielu innych wrogów Sibuny
Jak Rufus uporczywy
Potem weszła Nina
By odkryć tajemnice
I odnaleźć Domu Anubisa
Prawdziwe oblicze

II
Sibuna to zespół
Nie ma sobie równych
Choć wiele do rozwiązania
Zagadek ma trudnych
Lecz się nie poddaje
Chociaż opiekun domu stawia im opór
A kiedy nastanie noc
Do piwnicy pójdzie znowu
Dłoń nałoży na swe prawe oko
I wróci do swoich pokoi
Kiedy świt nastanie po mroku

Ref.
A potem nastały czasy internatu
Victor niczym wampir Nosferatu
Wiecznie młody, wiecznie żywy
I wielu innych wrogów Sibuny
Jak Rufus uporczywy
Potem weszła Nina
By odkryć tajemnice
I odnaleźć Domu Anubisa
Prawdziwe oblicze

***

Mam dla Was także zdjęcie, które znalazłam w internecie (jest ono także na innym blogu, gdyż wysłałam je na tamtejszy konkurs)

Oto ono;


Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz