piątek, 6 kwietnia 2012

Trzy akcje !

Zapewne słyszeliście już o odejściu Nathalii z serialu, a także o rozmaitych akcjach mających na celu powstrzymanie Nathalii (zresztą jako jedna z pierwszych opublikowałam te tweety na moim blogu, które w późniejszym czasie wywołały burze protestów). 
W tymże poście chciałabym się skupić na akcjach, które organizują inne blogi, chcąc zwrócić uwagę Nathalii. 
Po pierwsze szanse na jakikolwiek rezultat są minimalne, ponieważ Nathalia ma kilka tysięcy fanów, a czas ma dostatecznie ograniczony.
Po drugie nawet jeśli znalazłaby czas dla polskich fanów, bardzo wątpliwe jest że zmieniłaby swoje zdanie ze względu na nich.
Ale jeśli nadal uparcie wierzycie, iż da się coś jeszcze zdziałać to kliknijcie tutaj , tutaj lub tutaj.

Przebieg akcji: 

"Akcja polega na namówieniu Nathalii, żeby została w obsadzie. Jeśli prowadzicie blogi ogłoście ją u siebie i namówcie innych. Szczegółem tej akcji są rysunki, wiadomości, przeróbki i inne z motywem przewodnim: Nathalia i inni grający razem z nią aktorzy z HoA i HoA bez Nathalii. Druga strona bez Nathalii powinna być przekreślona, aby pokazać, że zależy nam szczególnie na niej." 

Ostatnio została także utworzona podobna akcja. 

Plan akcji;
 "W internecie jest kilka stron, gdzie można zaprojektować jakieś ciuchy itp. i jej zamówić. Można by zaprojektować koszulkę dla Nathalii z napisem: I love Poland! They love House of Anubis i drugą: Nathalia nie odchodź!"
Tak jak w tytule napisałam "Trzy akcje !". 
Otóż chodzi o to, iż ostatnio przeglądając różne angielskie strony o tematyce HoA wpadłam na pomysł utworzenia nowej akcji. Na razie blog ma mało czytelników, ale mam nadzieję że z każdym dniem będzie coraz więcej i tym samym więcej osób dołączy się do akcji.

Akcja polega na:

Przesłaniu do mnie informacji dotyczących:

Twoich ulubionych cytatów ( uzasadnij dlaczego jest to Twój ulubiony cytat)
     Twoich ulubionych momentów (uzasadnij dlaczego jest to Twój ulubiony moment)
     Twojej ulubionej postaci (uzasadnij dlaczego jest to Twoja ulubiona postać)
 

Lub przesłaniu do mnie materiałów typu zdjęć czy też wideo, np:


 Krótkiego filmiku nakręconego przez Was (powinien być od 20 do 30 sekund max) 
Twoich ulubionych zdjęć z serialu

Jeśli chcecie przesłać swoje materiały, óżcie je na mojej skrzynce mailowej
- house.of.anubis@onet.pl

Proszę skomentujcie ten post, abym wiedziała, że zostaliście poinformowani!

Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz