środa, 25 kwietnia 2012

Wywiad i zdjęcie Nathalii + Sześć kolaży z Aną + Dwa prywatne zdjęcia + Dwie przeróbki






Na początek wklejam przetłumaczony tekst wywiadu i zdjęcie go promujące;


Tekst wywiadu;

XEX : Jakie jest twoje rodzinne miasto ?
Nathalia : Urodziłam się w Madrycie, w Hiszpanii, ale dorastałam pomiędzy Melbourne w Australii a Miami, więc każde miejsce jest moim "domem" na swój sposób i każdy ma swoje szczególne miejsce w moim sercu.
XEX : Jakie są twoje obecne i przyszłe projekty ?
Nathalia : Spędziłam pół roku na kręceniu House of Anubis dla Nickelodeon, a druga połowę na studiowaniu polityki w collegu. Mam nadzieję, że będę w stanie połączyć moje zamiłowanie do aktorstwa z polityką.
   
XEX : Jak zaczęłaś swoją karierę w biznesie ?
Nathalia : Moi rodzice oboje pracują w muzyce, więc gdy dorastałam muzyka była wszędzie. To prawdopodobnie zainspirowało mnie do bycia piosenkarzem/pisarzem piosenek. Aktorstwo było po prostu kolejnym naturalnym krokiem.
XEX : Jakie są twoje hobby ?
Nathalia : Uwielbiam czytać, nie fantastyczne, ale bardziej historyczne książki. Wszystko co się robi na zewnątrz , leżenie na plaży i gotowanie.
XEX : Co wpływa na wybory przez Ciebie strojów i projektantów ?
Nathalia : Tak na prawdę to wszystko zależy od mojego humoru. Czasami chcę poczuć się jak modelka, a czasami jak ja to nazywam "ubrana jak chłopiec". Jestem bardzo zainspirowana modą męską, a projektanci tacy jak Chanel i Ralph Lauren sprawiają, że moda męska u kobiet staje się bardzo kobieca i seksowna, a jednocześnie prosta . Ale Top Shop w Londynie jest niesamowicie modnym miejscem, który jest również dosyć przystępny.
Sześć kolaży z Aną;
KCA

Meksyk

Anglia

Coachella

Londyn

Palm Springs
Prywatne zdjęcia;


Dwie przeróbki;

 Przeróbka została zaprojektowana przez bliżej nieokreślonego fana i nawiązuje do filmu Hoa (oczywiście jest to tylko wymysł wyobraźni autora przeróbki)

Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz