wtorek, 3 kwietnia 2012

Prywatne zdjęcia + Tweety Nathalii






A na koniec tweety Nathalii;

Tłumaczenia; Uwielbiałam pracować z rodziną Anubisa, a teraz stracę ich wszystkich. Życzę im powodzenia i mam nadzieję, że wrócą do 3 miejsca. Będę oglądać!

Jestem bardzo podekscytowana tym, co jest przyjdzie, kocham was wszystkich!

To dla mnie wiele znaczy. Naprawdę mają najlepszych fanów na całym świecie. Będę was informować o wszystkich moich nowych projektach.

Było naprawdę ciężko pogodzić się z tym wszystkim. Chcę podziękować Wam wszystkim bardzo za Wasze wsparcie. Nie mogę powiedzieć, jak. 
 


W ostatnim tweecie Nathalia pisze: Cześć ludzie, tak to prawda. Jeśli będzie trzeci sezon HOA ja już nie wrócę. Wy wszyscy wiecie, że szkoła jest dla mnie priorytetem.

Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz