wtorek, 10 kwietnia 2012

Zdjęcia z filmu Das Haus Anubis: Pfad Der 7 Sünden + Odcinki Das Haus Anubis i ich opisy + Zdjęcia z 3 sezonu

W jednym z wczorajszych postów dodałam informację o nowym filmie Pfad Der 7 Sünden.

Dzisiaj dodam zdjęcia z tej produkcji.

Oto one;











Mam dla Was także link do odcinków Das Haus Anubis i ich opisów.


Opisy - http://www.dashausanubis.de/show (oczywiście opisy są w języku niemieckim)

Znalazłam także parę zdjęć z trzeciego sezonu.

Oto one;









P.S. To już mój 200 post ! ;>

Sibuna

2 komentarze:

  1. Fajna notka :) A ten film Pfad... to jaki ma związek z HoA?

    Megi ;*

    PS. Sprawdź pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film został nakręcony przez obsadę DHA (Das Haus Anubis). Pisałam to w jednym z wczorajszych postów. :)

    OdpowiedzUsuń