niedziela, 1 kwietnia 2012

Wywiad z Eugene Simonem + Twitter + Prywatne zdjęcia

W internecie znalazłam ciekawy wywiad z Eugene;


19-letni Eugene Simon gra Jeroma w House of Anubis. Jest to rodzaj tajemniczego i  fantastycznego dramatu, który rozgrywa się w brytyjskiej szkole z internatem, więc ma wszystkiego po trochu. Rozmawialiśmy z Eugene o serialu, o własnych doświadczeniach związanych ze znęcaniem się nad nim i innych dzieci, o jego ulubionym amerykańskim fast foodzie, i o najlepszych radach jakie kiedykolwiek dostał. Czytaj dalej. . .


Q: Jak myślisz, dlaczego dzieci uwielbiają House of Anubis?
Eugene
: Uważam, że dzieci cieszy genialna równowaga pomiędzy nieco realistycznym życiem szkolnym dzieci w wieku od 13 do 16 lat, a zawartą w tym tajemnicą do tego stopnia, że wydaje się dla nas ona na tyle prawdziwa, aby przeżywać emocje z bohaterami. Myślę, że ludzi interesuje połączenie tajemnicy i zwykłego życia w szkole. 

Q: Opowiedz mi o swojej postaci, Jeromie. Czy to zabawne grać chytrego kolesia??
Eugene
: Tak. Nie chciałbym być kimś innych niż Jeromem. Kiedy pierwszy raz się z nim spotkałem, to wydaje się być kolesiem, który nie ma innego zajęcia niż robić figle, ponieważ są po prostu śmieszne. Kiedy byliśmy w połowie pierwszego sezonu, fajnie było zobaczyć, że ma osobisty problem, który dotyczy rodziny. To że był  nieco zaniedbanym dzieckiem, sprawiło, że stał się zamkniętym w sobie facetem. Kiedy odkryłem, że był człowiek, który zaprzeczał, że jest jego prawdziwym ojcem, to przyszło mi do głowy, że Jerome swoją chytrością próbuje ukryć fakt, że jest całkiem wrażliwy.

Q: Masz jakiś ulubiony odcinek albo scenę?
Eugene
: To scena komediowa: musiałem zjeść marchewki. (nie wiem o co chodzi.) Chciałbym również powiedzieć, że jedna z moich ulubionych scen była pod koniec drugiego sezonu z Jasperem. Niektóre z wątków, Jaspera i Jerome były niesamowicie ekscytujące. Jasper okazuje się być zupełnie innym charakterem. Wygląda jak miły facet, ale w rzeczywistości jest informatorem. On okazuje się być całkiem interesującą postacią. Cieszyły mnie sceny z nim.

Q: Czy masz jakiś ulubiony rekwizyt z House of Anubis?
Eugene
: Zdecydowanie cieszył mnie . .klejnot [w sezonie 2]! Lubiłem także rekwizyty z biblioteki. Biblioteka była moim ulubionym miejscem na planie, więc rekwizyty, których musiałem tam użyć były wspaniałe. 

Q: Czy którykolwiek z rzeczywistych doświadczeń w szkole z internatem pomagają grać?
Eugene
: Tak. Początkowo opierałem się tylko nie przyjemnym charakterze Jeroma, ale znałem w mojej szkole z internatem, kilka osób, które miały te same problemy z rodziną co Jerome. Tak więc moje doświadczenia w szkole z internatem absolutnie przydały się do aktorstwa. Bardzo często miałem kumpla w pokoju raczej jak Alfie lub jak Alex - Wiesz, bardzo głupi, śmieszny, ale łatwy do poznania facet. Szkoła była dla mnie ważne, dzięki niej lepiej zrozumiałem serial. 

Q: Czy kiedykolwiek byłeś zastraszany w szkole z internatem?
Eugene
: Tak. To działo się mniej więcej przez trzy lata, intensywne prześladowania, które zostały zaaranżowane przez jednego chłopaka, który miał poważny problem ze mną. Przede wszystkim wykorzystywał ludzi którzy bali się jego, aby włączyć ich przeciwko mnie. Był swego rodzaju przywódcą, który zebrał 10 moich przyjaciół przeciwko mnie i wtedy zostałem sam bez nikogo. To jest smutne, ale dzięki temu wiele się nauczyłem. Wszyscy w jakimś stopniuprześladowani w szkole. Myślę, że najważniejszą rzeczą jest nie brać tego do siebie i zrozumieć, że niektórzy ludzie są po prostu płytcy. Wszyscy zaczęli mnie przepraszać i lubić gdy okazało się, że jestem aktorem. Tak naprawdę nigdy nie dostałem okazji aby pokazać swój prawdziwy charakter, ponieważ dla wszystkich liczyło się tylko to, że jestem aktorem. Potem, gdy poszedłem do mojej nowej szkoły z internatem, bardzo mi się podobało, bo nigdy nie powiedziałem nikomu, że jestem aktorem. Pozwoliłem im poznać mnie naprawdę, a po jakimś czasie jeden z moich przyjaciół powiedział: "Eugene, czy ty występowałeś w Moja rodzina i inne zwierzęta?" A potem wszyscy nagle dowiedzieli się, że jestem aktorem. Nie obchodziło ich to, ponieważ wiedzieli jaki jestem naprawdę i nie zwracali uwagi na moją sławę, co było dla mnie bardzo ważne.
  
Q: Jaki jest twój ulubiony amerykański fast food?
Eugene
: Jednym z pierwszych dni [w Los Angeles], udałem się do In-N-Out Burger i to było niewiarygodne. Dostałem dwukrotnie waniliowy koktajl  i frytki. Prawie płakałem, ponieważ było to takie dobre. 

Q: Jaka jest najlepsza rada jaką kiedykolwiek dostałeś?
Eugene: Mój przyjaciel powiedział mi: "Eugene, zawsze to pamiętaj. Uwzględniając agentów, menedżerówpublicystów oni są oczywiście bardzo przydatni. Ale nie zapominaj, że nawet bez tych facetów, dasz radę. Nic nie może cię zatrzymać. "

Tweety;
Tłumaczenie; Bllockwood (Booby Lockwood) Tęsknię za Tobą :( Chcę, żebyś był tutaj !
Dla wszystkich, którzy się pytają, pracuję teraz nad nowym filmem, pt. Resident Advisor, to jest bardzo zabawne. Bądźcie czujni ! Xo
 + Ciekawostka:
Wiecie, że Tasie nie jest już w WooWoos ?

Screen z twittera, na którym widnieje niepodważalny dowód, że Tasie nie należy już do WooWoos;
Do zespołu należą teraz już tylko Nicky Mac i Jessica Martin Campbell
 Prywatne zdjęcia;


 Sibuna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz